Als je tegen een dame op straat zegt: "ik zou geen nee zeggen"". Valt dit onder sexuele intimidatie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Kun je de context geven?

Het beste antwoord

Nee, en je kan meteen beginnen.
Eerst de afwas graag. Boven moet nodig gestofzuigd worden, het bed opmaken, en er ligt een boodschappenlijstje voor je klaar op het aanrecht. En als je de handel van de grasmaaier gerepareerd hebt, maai dan meteen het gras voor EN achter, voor het gaat regenen aub.

kssst!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
super
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik mag jou wel..

Andere antwoorden (18)

nee hoor.. dat valt onder een compliment..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee als een compliment, vooral omdat je al dame zegt....;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuke vraag,wat moet je daar mee aan.nou nee ik vind het geinig om het te zeggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor! Ze zal alleen maar denken: Wat een dwingend typje...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt er natuurlijk aan op wat voor een manier je het zegt.

Persoonlijk vind ik dit soort opmerkingen behoorlijk flauw omdat je er niet echt een zinnig antwoord op kan geven. Je geeft de 'dame' dus direct een ongemakkelijk gevoel en ik kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is van zon opmerking!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn onmiddellijke antwoord zou zijn: "ik tegen jou toch maar wel".

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar ik vind zeker dat het onder seksuele intimidatie valt.
13 jaar geleden
Denk dat dit aan de 'ontvanger' ligt. Ik zou het niet zo opvatten maar mijn buurvrouw zeker weten wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan toch over van alles gaan lol... Die vrouw gaat dan vast zitten bedenken waar dat in hemelsnaam over gegaan moet zijn. das toch leuk^^ Ik zie daar de humor wel van in :) Ligt er natuurlijk ook aan wat voor bekkie je erbij trekt :) Leuke vraag!! maar om er antwoord op te geven... Het ligt er aan hoe je erbij kijkt of een vrouw dat als zodanig op zou kunnen vatten. probeer er eens wat grimassen bij die je van te voren hebt geoefend voor de spiegel en schrijf ze op. Doe er onderzoek naar ^^ Weer een reden temeer om lekker naar buiten te gaan en nieuwe contacten op de doen.. Altijd weer een stuk gezonder dan internet :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt ervan af hoe je het benadert. Het kan intimiderend worden opgevat terwijl je het niet zo bedoeld en omgekeerd. Tegenwoordig met een nogal sterke tendens neigend naar slachtofferisme loop je een grote kans dat het wel zo opgevat wordt.
Woorden als je moet, je zal, je mag niet enzo zijn wel drukmiddelen in zijn algemeen.
Maar wie weet bedoel je te zeggen dat JIJ geen nee zeggen za lindien de dam bereid zou zijn tot enig amour. Dan is het een uitnodiging, een compliment of een versiertruuc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je haar eerst met je ogen uitkleedt wel!
Als je erbij lacht en het grappig zegt niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ze je vraagt; zullen we samen een ijsje eten?
dan absoluut niet... hihi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een kwestie van over de schreef gaan. Misschien geen sexuele intimidate, maar zeker niet iets wat je tegen een onbekende zegt,hetzij dame, hetzij heer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het geen seksuele intimidatie noemen, maar wel lomp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lomp kan soms grappig zijn:D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lomp is NOOIT grappig, lomp mis lomp, grof en onbeschoft.
Als je een "grappige openingszin" zoekt zou ik nog maar even verder zoeken.
Het is natuurlijk absoluut sexueel bedoeld, maar intimidatie kan ik hier niet in vinden.

Zoals de persoon hierboven zegt is het wel ongelooflijk lomp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke vraag is daar aan vooraf gegaan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of ik haar handje mag vasthouden
Absoluut, dit is normaal gesproken sexuele intimidatie (behalve als je iemand heel goed kent)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ligt eraan tegenover wat ze geen nee moet zeggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee,
omdat deze opmerking waarschijnlijk nooit in succes zal resulteren. En dat weet je.

Ik ben ooit op mijn vrouw afgestapt toen ik haar voor het eerst zag. we waren met een paar maten onderweg naar een vriend.

En heb recht tegen haar gezegd: Het spijt me dat ik je stoor maar ik moet gewoon even tegen je zeggen dat je de mooiste vrouw ben die ik ooit heb gezien. (vondt ik ook)
En toen liep ik weg. (ik hoopte dat ze zou reageren wat ze niet deed)

Een half uur later blijkt ze de zus van die maat van me te zijn.
Ik ben nu 16 jaar getrouwd.