Wie heeft heeft ervaringen met maatschappelijke steunsystemen?

En kan me daar meer over vertellen?

Toegevoegd na 39 minuten:
Wat houdt het precies in, hoe vraag je het aan en wanneer kom je er voor in aanmerking? Helpt het echt en kun je er ook toe "gedwongen"worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hier is veel over te vertellen maar wat wil je weten je vraag is nog al alles omvattend
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt dit misschien beter als reactie vermelden ipv als antwoord want zo krijg je snel minnetjes.. heb trouwens de vraag al uitgebreid dus dank..!
ronron1212
13 jaar geleden
Kijk hier eens op deze site
http://www.ggznederland.nl/index.php?p=505836