Ik wil een collecte organiseren om geld op te halen voor onderzoek naar een hersenziekte. Waar in de buurt van ALkmaar kan ik collectebussen lenen?

En collectanten... Is er iemand die in de week van 19 oktober a.s. mij wil helpen? Het is een heel erg goed doel, voor onderzoek naar medicijnen voor een afschuwelijke ziekte die uiteindelijk tot verstikking leidt..

Toegevoegd na 8 minuten:
Bedankt voor het meedenken! Maar ik heb dat allemaal geregeld hoor. Ben zelf namelijk controleur, dus vandaar. Alleen heeft onze gemeente geen bussen, en ik denk dat een andere gemeente deze uitleent aan een doel dat in die gemeente gaat lopen.
Bedankt voor jullie succeswensen, ik hoop echt zó dat het een succes wordt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je zult eerst een vergunning moeten regelen voordat je überhaupt mag collecteren. Ik denk dat je daarvoor bij je gemeente moet zijn.
Zij kunnen je vast ook wel helpen met het vinden van collectebussen.

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij je gemeente kunnen ze je helpen aan vergunningen en de bussen
je mag niet op eigen houtje gaan collecteren
je moet je ten alle tijden als mensen je erom vragen kunnen legitimeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien vragen bij de kankerbestrijding, jantje beton of amnesty