Sommige mensen zeggen dat ze niet dromen of hun dromen niet kunnen herinneren. Begrijpen deze mensen dan wat dromen is?

Als iemand zegt niet te dromen of de dromen niet te kunnen herinneren, begrijpt zo iemand dan als ik met een verhaal kom, van luister eens, ik heb weer eens iets vreemds gedroomd...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja. Er is niemand die nog nooit een droom herinnert heeft. Een opmerking zoals je aangeeft, zal vooral over dew algemene situatie gaan. niet over het echt helemaal nooit herinneren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het is niet waar dat sommige mensen niet zouden dromen. Elk mens droomt elke nacht; gemiddeld vier tot zeven keer. Allen weten sommige mensen zich de volgende morgen er niets meer van te herinneren. Maar iedereen kent dromen en weet wat ze eigenlijk zijn. Dus je kunt er gerust met elkaar over praten. In ons onderbewuste zijn we allemaal ervaringsdeskundigen.

Toegevoegd na 37 seconden:
Allen = Alleen
Amadea
13 jaar geleden
Dromen duren slechts enkele seconden, ook al lijken ze soms een heel lang verhaal. Enkel als je tijdens een droom wakker wordt herinner je hem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is de reden waarom bij ons soort mensen iemand niet wakker gemaakt mogen worden,tenzij er sprake is van brand of zo.
als je slaapt gaat je ziel ""wandelen"" en komt dan met nieuws terug.
mensen die zich geen dromen kunnen herinneren zijn zij wiens geest of ziel op pad is gegaan en wiens slaap verstoord is.