Persoonlijk vind ik dat je niet alleen van ongewenste intimiteiten hoeft te spreken wat seksueel getint is.
Ik ervaar het ook soms als ongewenst wanneer een (onbekende) hetero vrouw mij ongevraagd aanraakt, of zoals eerder in een antwoord te lezen was, te persoonlijk wordt/ te persoonlijke vragen stelt. Dit verschilt wel wie dat doet natuurlijk.
Wanneer jij het gevoel hebt dat die ander in jouw " territorium komt, ervaar jij dat als ongewenst en is het dus ( van jou kant) ongewenst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat is niet voor iedereen gelijk, maar als iemand te dicht bij je komt en/of aanraakt, wat jij niet wilt, dan is dat een ongewenste intimiteit.
12 jaar geleden
Als jij niet wil dat iemand jou op een bepaalde manier aanraakt, iets te intiem, je vastpakken, jou kussen, te dicht tegen je aan gaat staan en dergelijke.
Als jij het niet wil, maar het gebeurt dus toch tegen je zin, ondanks je nee hebt gezegd, dan is het ongewenst. En valt het onder een ongewenste intimiteit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vriendschappelijke aanraking, een welgemeende hand op de schouder, 'n onschuldig tikje op jouw bips kan al genoeg zijn! Kan zómaar ongewenst zijn.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook verbaal kan iets een ongewenste intimiteit zijn.
Steeds praten over sex, opmerkingen over uiterlijk, dubbelzinnige opmerkingen, vragen naar te persoonlijke dingen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Mee eens, eerste keer dat ik dat lees bij de antwoorden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd, het is niet alleen het lichamelijke! +1
Ongewenst is iets wat gebeurt wat jij niet wil. je kunt het geen probleem vinden als je 3 spontane zoenen krijgt van een vriend of vriendin. Maar als een ander hetzelfde doet komt het anders over, voel je je ongemakkelijk. dat wil je niet, dat is ongewenst.
12 jaar geleden
ik denk dat het ongewenste intimiteit is als de persoon logischerwijs kan bedenken dat het ongewenst is.