Wat zijn die dikke dure auto's met zwaailichten en sirenes?

Ik zit nu op de snelweg van Groningen naar Zwolle en we zijn nu al 6 dikke wagens (mooie audi's of dure volkswagens- zonder enige logo) tegen gekomen met zwaailichten en sirenes. Wie zijn dit (recherche?).
Tussen de auto 's die we gezien hebben zitten steeds ongeveer 10 minuten.

5 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

Het zou te maken kunnen maken met een schietincident in Groningen waarbij de hulp is ingeroepen van Dienst Speciale Interventie. Een speciale eenheid van de politie die snel op plaats delict aanwezig moet zijn in onopvallende voertuigen, in dit geval vanwege spoed met de bijbehorende geluids- en lichtsignalen.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Het gaat niet om een schietincident maar om een bedreiging met wapen.