Wat gebeurt er met de kleding van de koningin?

Maxima trekt nog wel eens hetzelfde aan, maar wat gebeurt er met de kleding die de koningin gedragen heeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Officieel is dat geheim. Er lekt weleens iets uit omtrent de kleding en bijbehorende dingen (zie bijvoorbeeld hier: http://www.volkskrant.nl/archief_gratis/article824654.ece/Beatrix_koningsmantel_is_namaak ), maar wat er na dragen gebeurt?
Ik vermoed dat het allemaal domweg opgeslagen blijft, want het zal niet naar de kringloop gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze hebben volgens mij wel wat bergruimte in die paleizen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verg. Mabel droeg de jurk van koningin Beatrix, die de laatste droeg ten tijde van de eerste kennismaking van Nederland met Prins Claus. Dus dat was een lang bewaarde japon.

Andere antwoorden (1)

met alle respect !
het is niet altijd mooie kleding ,grote lappen als tafeldoeken om de zwembandjes te verdoezelen.
misschien gaat het naar scandinavische landen.