Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Bommeldingen worden van tevoren gemeld omdat je het anders geen bommelding kunt noemen ;-)
Ik neem aan dat je een bomaanslag bedoeld? Niet iedere aanslagpleger is er op uit om onschuldige slachtoffers te maken, heel vaak is een aanslag ook bedoeld om een statement te maken.
Veel aanslagen worden ook niet van tevoren gemeld en deze mensen zijn er juist wel op uit oom zoveel mogelijk slachtoffers te maken. Kijk maar naar alle dood en verderf wat gezaaid wordt, door bomaanslagen in bijvoorbeeld Irak gepleegd worden. Deze worden juist niet van tevoren gemeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies. +1

Andere antwoorden (2)

Om aandacht voor 'het ideaal' kenbaar te maken......
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan denk ik om verschillende redenen zijn
1 tijd geven voor de aanslag om slachtoffers te voorkomen maar wel materiele schade te maken
2tijd te gevn het explosief te vinden en daar mee onschadelijk te maken om te laten zien dat een organisatie t meent en zo mogelijk gewicht in de schaal kan leggen zonder daad werkelijke een aanslag te hoeven plegen
das wat ik zo snel bedenken kan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding