De kosten van één lot - hierna ook inleg te noemen - zijn:
• Voor een lot met deelname zonder de StraatprijsVerdubbelaar EUR 10,25 (EUR tien vijfentwintig) per trekking.
• Voor een lot met deelname met de StraatprijsVerdubbelaar met daarin een lottoeslag van EUR 1,25 (EUR een vijfentwintig) een totaalbedrag van EUR 11,50 (EUR elf vijftig).

Toegevoegd na 3 minuten:
Overigens er zijn 14 trekkingen per jaar: Naast de maandelijkse trekkingen van de Nationale Postcode Loterij vindt eenmaal per jaar een extra trekking plaats. Vanaf de maandelijkse trekking van januari 2009 organiseert de Nationale Postcode Loterij 14 trekkingen per jaar, een ieder die vanaf die speelronde een nieuw lot aanschaft, speelt met dit lot naast de maandelijkse trekkingen automatisch mee met de twee extra trekkingen per jaar.
Het is mij niet geheel duidelijk of 'automatisch' ook betekent dat dat gratis is of dat je per jaar dus 14x die 10,25 of 11.50 betaalt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
per keer betaal je 11,50 en dat halen ze per incasso van je rekening. staat het er niet op, dan doe je niet mee.