Is de media de grootste veroorzaker van het slechte beeld naar "alllochtonen"?

De pvv heeft hier ook een groot aandeel in. Maar de media publiceert veel dingen die (na mijn mening) het beeld extra verslechterd. Ook dit onderzoek van de wetenschapper vind ik weer een goed voorbeeld.
http://www.nu.nl/wetenschap/2086943/hoger-opgeleide-allochtonen-mogen-nederlanders-niet-zo.html

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, de alochtonen criminelen zelf als eerste.
Zonder hun daden, ook geen nieuws in de media.
Let wel, ik heb het alleen over de criminelen allochtonen en niet over alle alochtonen

Toegevoegd na 48 minuten:
Het feit of ze hoger of niet opgeleid zijn doet er niet toe.
Het gaat om het gedrag waarmee ze in het nieuws komen.
Iedereen die zich hier aanpast is hier welkom ongeacht de opleiding.
Als de "Hoger opgeleide allochtoon" de nederlander niet zo mag, zou ik hem adviseren te gaan waar ie denkt het beter te hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee. dat zijn de 'foute' allochtonen zelf en de linkse goedpraters. Die zorgen voor de berichtgeving in de media welke sinds Pim Fortuyn op kwam steeds meer tegengas krijgen (ook van de PVV) Dat allochtonen zich ergeren aan het over een kam scheren van hun 'niet geïntegreerde' en 'foute' landgenoten is jammer maar begrijpelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee de media zijn de enige schuldigen hierin... en Wilders zeer zeker ook... Maar dat is een media...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is de laatste 'media' bedoeld als de vrouwelijke vorm van 'medium'?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Minnetje was niet van mij, maar desondanks niet geheel ten onrechte gegeven :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ik vind Wilders namelijk een verkapt wijf, daarom...