Wie weet iets meer te vertellen over de organisatie waar Mabel, de echtgenote van Prins Friso aan is verbonden?

Het is iets met vrede en veiligheid en erg internationaal.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Vanaf 1 juli 2008 is Mabel Wisse Smit de algemeen directeur van The Elders.

De Global Elders of simpelweg The Elders is een raad van wereldleiders en andere prominente personen. The Elders heeft als doel om globale problemen op te lossen, zoals
aids, gewapende conflicten en armoede[1] en te helpen bij het oplossen van (globale) conflicten.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je was de enige, en het antwoord was juist, want van Wikipedia. Toch zou ik nog wel eens willen weten of the Elders niet uitsluitend een prestigieuze praatgroep is, zogenaamd wat beinvloedend, of eigenlijk niks voorstelt.