Uitzetten allochtone criminelen.

Waarom is het in Nederland onmogelijk allochtone criminelen na herhaaldelijk in de fout te zijn gegaan, terug te sturen naar hun land van herkomst?

Toegevoegd na 1 minuut:
na=die

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Deels kan dat. Mensen die geen verblijfsvergunning hebben mogen hier dan ook niet blijven. Als ze wel een verblijfsvergunning hebben, dan mogen ze blijven omdat ze.. juis. Een verblijfsvergunning hebben.

Waarom zou iemand die hier geboren is meer fouten mogen maken dan iemand die dat niet is? Een pedofiel wordt weer los gelaten in de samenleving om vervolgens gewoon weer inde fout te gaan en na 5 jaar psycho behandeling weer los gelaten te worden. En een kind met marokkaanse roots die een tshirt jat wil je verbannen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Kromme wetgeving ligt hieraan ten grondslag, alsmede politieke onwil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat hij zij een nederlands paspoort hebben. en uitzetten is niet de oplossing. wat wil je dan met autochtonen criminelen doen? zijn die voor jou meer waard dan? elke crimineel hoor hetzelfde behandeld te worden en niet eerst bekeken te worden welke kleur hij heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja inderdaad! dat hele gedoe. ieder die slecht doet behoort gestraft te worden op zelfde manieren. wat je eigenlijk doet is de autochtonen voortrekken omdat zij hier geboren zijn terwijl het misschien nog ergere zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voormalig gastarbeiders moeten zich vooral in het begin gedragen als gasten is mijn mening.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt niet zeggen dat mensen EN moeten integreren EN desondanks als 'gasten' behandeld moeten worden. Of je behandelt ze als inwoners zoals alle anderen, of ze zijn gasten maar eis dan niet van ze dat ze zich aanpassen.
Zelf geef ik er de voorkeur aan dat mensen wel integreren (zich aanpassen aan de algemene NL regels) maar assimileren hoeft voor mij niet (dus als ze een hoofddoek willen dragen , prima, en ze hoeven ook niet direct boerenkoolstamp en haring te gaan eten)>
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alle criminelen terug naar eigen land. en als alle buitenlandse criminelen het land uit zijn kun je de nederlandse criminelen gaan heropvoeden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind het jammer dat het niet kan .
maar dat ben ik
De problemen zitten vooral bij het eventuele Nederlanderschap.
Nu het ernaar uitziet dat Wilders veel voor het zeggen gaat krijgen, kunnen we verwachten dat dit beleid drastisch gaat veranderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel allochtonen zijn naar Nederland gekomen om legaal te werken. Zij betalen belasting, premie AOW, enz. Zij horen dezelfde rechten te hebben als autochtonen. Autochtonen worden toch ook niet uitgezet als ze crimineel zijn geworden, dus criminele legale allochtonen moeten ook niet worden uitgezet.
13 jaar geleden
Iedereen die een verblijfsvergunning heeft, of een paspoort wordt behandeld volgens Nederlands Recht. Dat komt doordat wij in een rechtsstaat leven en niet in eenbananenrepubliek of een dictatuur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik kon minnen, had ik het gedaan, want je antwoord slaat kant noch wal. Dictatuur heeft er niks mee te maken.. het gaat gewoon om het gegeven dat je van punt a: je nodigt mensen uit in ons land
tot
z: ze zijn vanaf dat moment al crimineel niet waardig om in dit land te blijven