Hoe zeg je op een nette manier tegen je collega dat zijn gulp iedere keer open staat.?

Ik zeg meestal ,doe de garage deur even dicht.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Man man..wat zitten jullie hier allemaal een bekrompen reacties te bedenken, wat is er mis mee om de man gewoon te zeggen dat z'n GULP openstaat?? We zitten niet meer in the dark ages hoor....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan jouw plaatje te zien wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je er nou echt last van als iemand zijn gulp open heeft staan? Vraag je zelf eens af waarom je dat vervelend vindt en zet het dan aub hier neer, ik ben razend benieuwd.

Het beste antwoord

Probeer het op een zo luchtige mogelijke manier te zeggen, dan is de schok het minste.
Zo van: " zal ik hem ook even open zetten".
Dan komt natuurlijk de vraag " wat open zetten, wat bedoel je? ".
Dan heel zachtjes en subtiel..... je gulp staat open......

Oeps!!............ rode kop.....en roets zei de rits...........

Pas veel later als de schrik en de rode kop over zijn, kan je hem vertellen dat het meer gebeurt, maar weer heel subtiel hé , zonder een grijns!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk.

Andere antwoorden (13)

Gewoon zeggen. 'Je gulp staat open'.
Als het te vaak voorkomt kun je gewoon vragen, hoe het komt dat hij vergeet zijn gulp dicht te doen.

Sommige mensen zijn wat dat betreft niet zo oplettend en vinden het echt niet erg dat je het zegt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een nette manier om tegen je collega te zeggen dat zijn gulp openstaat is te zeggen dat zijn gulp openstaat ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon zeggen : je gulp staat open, wil je hem even dichtdoen, het toch hier een beetje
13 jaar geleden
Gewoon: 'Is de rits van je gulp kapot?'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zeg dan: je duiven vliegen weg.

Dat wordt hier in de regio goed begrepen.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg kerel,er staat iets open in het verlengde van je stropdas!
En nu maar hopen,dat ie een stropdas draagt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gebeurt wel eens ooit meer bij een man| wel de knoop dicht maar niet de rits.
Daarom zeg ik dan: je hebt vergeten je rits dicht te doen.
Het woord ""gulp"" vind ik in dat geval (ouderwets als ik soms ben) licht genant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan zeggen:

"Na gebruik de sproeier (of de waterslang) weer goed opbergen svp" .

of

"Je losklep staat weer open".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5 december komt er weer aan, koop een gulp bij de fournituren winkel, maak er een mooi gedicht bij en leg dat op zijn bureau...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stel voor om te switchen naar broeken met knopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je hem een beetje frisse lucht geven .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als zijn gulp steeds openstaat zou je kunnen zeggen;"weet je dat je met een veiligheidsspeld onder je rits het voorkomen kan dat hij steeds naar beneden schuift"?
Het werkt nl. echt, de dwarse veiligheidsspeld fungeert als obstakel die de trekker van de rits tegenhoudt. Kan best zijn dat de rits geen stopper meer heeft bij die ene broek.
amc
13 jaar geleden
Zeg gewoon dat zijn gulp openstaat. Als het goed is waardeert je collega je directheid. Niks is namelijk erger, dan dat mensen wel zien dat je gulp openstaat, maar er, om wat voor reden dan ook niks van zeggen. Als je er dan aan het eind van de dag dan vervolgens zelf achterkomt dat je uren lang er zo bij hebt gelopen, is dat een stuk minder prettig, dan dat je er even op gewezen zou zijn.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja het is echt vreselijk, als me dat gebeurd dan wil ik ook echt niet meer leven, zo erg is het dat me GULP de hele dag open heeft gestaan. Even serieus, we hebben hier hier over de rits van een broek, als je dat erg vindt moet je je prioriteiten eens gaan verleggen. Vanaf nu staat mijn gulp uit protest open.