Hoe moeilijk is het om aangenomen te woirden op universiteiten als Harvard , Cambridge , Yale , Priceton of Oxford ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (5)

Vrij moeilijk.

2 punten waar je op moet letten:
GELD
Uitmuntende cijfers.

Je moet zo goed als overal 9 of hoger op staan om toegelaten te worden en een absurd hoog bedrag betalen.

Een stuk uit de bron:

Full-time tuition for one - year master's degree students (42.5 credits required)
$37,230 per year

De kosten lopen hoog op!

Toegevoegd na 4 minuten:
Ps. Ik zou me niet eens meer zorgen maken om de cijfers. Geld is waar het meer om draait.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor veel mensen is het heel moeilijk en voor nog meer mensen onmogelijk,
maar hoe wil je die gradatie uitgedrukt hebben ?
Hoe moeilijk? Was dat newton kilo decibel km/ps of toch pk ?
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je hele goede papieren moet hebben , Pap en Mam welgesteld moeten zijn , dus goed in de slappe was moeten zitten , want het zal heel wat euries kosten op een van deze Universiteiten . De toelatingseisen liggen erg hoog !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet echt veel English kunnen praten en heel goede punten hebben. Je moet heel veel weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Buiten de kosten,je cijferlijst en het aantal beschikbare plaatsen. Onze kleinzoon werd uitgeloot,omdat er 1000 aanvragen waren ,maar slechts 100 plaatsen.