Hebben onze tieners geen verkerd beeld van liefde?

Het valt me op dat meisjes steeds jonger gekleed gaan in sexy kleding.Je ziet meisjes van een jaar of 14 met hoge hakken en strakke kleding.Ik vind dit een zorgelijke ontwikkeling.

Toegevoegd na 1 minuut:
sorry voor de typefout,verkerd is natuurlijk verkeerd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

IK denk dat tieners inderdaad een verkeerd beeld hebben van liefde.
Erg vreemd is dat ook niet, tegenwoordig is alles veel toegankelijker, denk aan internet, videoclips op televisie laten ook niet veel goeds zien en daar worden tieners toch door beïnvloed.
Maar ik denk ook dat als je tiener bent, je eigenlijk helemaal niet kan oordelen over liefde, je gevoel is op die leeftijd nog volop aan het ontwikkelen.

En wat betreft de kleding, dat is nou eenmaal het modebeeld, in mijn tienertijd vonden mijn ouders de kleding die ik droeg ook niet altijd even leuk.
Maar eerlijk is eerlijk, als ik een dochter had en op jonge leeftijd het modebeeld van nu zou volgen, zou ik daar ook niet happy van worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Natuurlijk hebben de tieners een verkeerd beeld van de liefde. Dat hadden wij ook toen we tieners waren...
Alleen nu hebben de tieners meer mogelijkheden (qua kleding en zo) dan toen wij tieners waren, anders hadden wij wel hetzelfde gedaan!
itsme
14 jaar geleden
Nee hoor, dat is modern... Die kinderen gaan nog niet met de tijd mee, ze maken hun eigen "tijd"...

En ze snappen niets van liefde, maar dat wisten wij toch ook niet op die leeftijd...

Als je kinderen laat in hun waarde en ontwikkeling, dan moeten ze even uit de pas lopen, om daarna zich heel netjes en keurig aan de regels van de gevestigde orde te houden...

Maar door de tijd worden ze groter en ouder... Er bestaat geen "onze tieners" het is een dynamisch gebeuren... De tiener van vandaag is de jongadolescent van morgen... En het kind van vandaag is de tiener van morgen...

Ik maak me geen zorgen over welke deelgroep dan ook, het is een afspiegeling van de tijdgeest... Ik doe eraan mee, welkom...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mijn snapt geen enkele tiener iets van de liefde. De hormonen razen door hun lichaam en het enige waar ze aan kunnen denken is aan de sex.
Dus wees niet bezorgd, het is nou eenmaal zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha,als iets zorgen kan oproepen is het dit antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lekker to the point! +1
Leuk gekleed is niets mis mee.Daar ben ik voor, dat kinderen er gezellig bijlopen en daar horen hoge hakken ook bij.Als ze van binnen en goed gestimuleerd door de ouders maar kind blijven en niet overgaan op die leeftijd om de rituelen van drank,- sex en eigenwaarden uit het oog verliezen.Trouwens, ook gestimuleerd door de ouders om het goede voorbeeld te geven.