Is er online een lijst te vinden met welke supermarkten er 1e kerstdag open zijn?

Dus echt een lijst met die winkels en plaatsnamen er op.
Ik vind wel winkels in de omgeving maar geen enkele die morgen open is. Ik ben niet zo goed in zoektermen maar ik vind nergens wie en waar er morgen open zijn.
Mijn zwager is bereid een eindje te rijden want hij is een primair ingrediënt vergeten te kopen. Mijn zus was "not amused" hihi. Dus meneer moest het maar oplossen zei ze.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.5K
ronron1212
4 jaar geleden
https://www.deondernemer.nl/actueel/overzicht-openingstijden-supermarkten-kerst-2019~1828093
Pieterke
4 jaar geleden
Albert Heijn is 1e kerstdag gesloten.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ik zou bij elke supermarkt op de site kijken en dan de openingstijden bekijken
Ivana
4 jaar geleden
Misschien heeft een van je buren wel iets in huis om je uit de brand te helpen. Zo doen wij dat hier op het dorp!
Amadea
4 jaar geleden
Als het goed is heeft iedereen morgen een vrije dag, behalve de mensen die een functie voor noodgevallen vervullen (politie, ziekenhuis, brandweer). 't Is toch van de zotte dat supermarkten altijd open zouden moeten zijn....
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bij ons is Appie morgen wel geopend.
TurfGraver
4 jaar geleden
1 op de 3 zijn open Amadea.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Waar is bij ins Simonsdochter? Hier in de omgeving 25km niks open
SentWierda
4 jaar geleden
@Amadea: waarom zou het van de zotte zijn?
Maar maak je niet druk: in 90% van Nederland is in geen velden of wegen een open supermarkt te bekennen. Het is nu nog vooral een grootstedelijke Randstedelijke zaak.
Volgend jaar zit er wel een enorme toename aan te komen in de rest van het land.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
@Mannonnetje ik denk dat die AH niet in jouw omgeving ligt.
Kijk maar eens op Albert Heijn Koutenveld Brunssum centrum. Was gewoon vandaag open. Zelfs het Kruidvat ernaast.
Brunssum ligt niet in de Randstad en is gewoon een groter dorp ;-)
O Ja, op Facebook zie je het het best.
Ik vind het ook raar, maar het zal wel de nieuwe tendens worden.
dudemeister
4 jaar geleden
ik google altijd open tot (opentot.nl - postcode invoeren en kies categorie.; klaar

Antwoorden (3)

Ja, dat kan je online nazoeken op de link.
Hier staan een groot aantal supermarkten bij elkaar.
Toegevoegd op 24 december 2019 18:15: tekst
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedankt. Maar die had ik al gebonden. Daar moet je zelf nog alles i vullen en zoeken. Ik zoek een lijst waar alleende supermarkten op staan die OPEN zijn op 1e kerst.
Ik heb ze niet allemaal gecontroleerd, maar de supermarkten hier in de buurt staan er in elk geval wel op. Zie onderstaande link.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedankt. Maar die had ik al gebonden. Daar moet je zelf nog alles i vullen en zoeken. Ik zoek een lijst waar alleende supermarkten op staan die OPEN zijn op 1e kerst.
Nee, zo'n lijst bestaat niet. Want zo'n lijst bestaat pas als iemand die lijst heeft gemaakt. En er is niemand die dat heeft gedaan. Zo werkt internet nu eenmaal.
Met heel veel moeite kun je op een aantal websites van supermarkten wat informatie vinden: Lidl, Aldi, Spar, Plus, Dirk, Deka, AH en Jumbo.. Maar van een groot aantal supermarkten is niets bekend.
In grote lijnen zijn de meeste supermarkten in de Randstad open en buiten de Randstad gesloten.