Kan ik zaterdag 12 juni mn zomerkleren aan of word t rot weer?

Kga n dagje weg en vertrek al vroeg vandaar mn vraag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat voor leuks ga je deoen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga met schoonzus en de kids dagje weg. Wsl efteling

Het beste antwoord

Voortaan even op teletekst pagina 704 kijken

of weer in roermond intikken

have fun today
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Duhhh...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanx lieverd

Andere antwoorden (4)

het weer is natuurlijk altijd onvoorspelbaar :)

maar volgens www.hetweer.nl en buienradar.nl lijkt het morgen prima weer te worden!

dus doe gerust je zomerkleding aan en neem voor de zekerheid een jasje mee!

veel plezier ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens hier: http://www.weer.nl/nl/home/weer/wereldweer/actueel-en-verwacht-weer/stad/31X4825/amsterdam/2.html?cityID=31X4825

Het zal nog wel wat plakkerig warm zijn. Ik zou iets met korte mouwen aandoen en een vestje erover heen doen. Kun je altijd nog het vestje uitdoen.

Have fun!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor..ook als het rotweer is kun je zomerkleren aan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
knmi.nl

De Weersverwachting van het KNMI

Opgesteld op zaterdag 12 juni 2010 om 07.07 uur

Perioden met zon en op de meeste plaatsen droog

Vanochtend zijn er in een brede strook over het midden van het land
perioden met zon. In het noorden en vooral in het zuidoosten komt wat
meer bewolking voor. Met name in het noordoosten van het land kan uit de
aanwezige bewolking mogelijk een enkele lichte bui vallen. In het
zuidoosten van het land blijft het een groot deel van de dag bewolkt en
in het zuiden van Limburg kan er wat lichte regen vallen. De
middagtemperatuur ligt tussen 16 graden in het kustgebied en lokaal 21
graden in het zuidoosten. De wind wordt noordwest en neemt boven land
tot tot matig, kracht 3 tot 4. Langs de kust en op het IJsselmeer is de
wind matig of vrij krachtig, 4 tot 5.

Komende nacht zijn er vooral in de noordelijke helft van het land
wolkenvelden, terwijl in het zuiden brede opklaringen voorkomen.
Misschien vormt zich in het zuiden lokaal een ondiepe mistbank. Het
blijft droog. De minimumtemperatuur ligt tussen 11 graden in het
noordwesten en lokaal 7 graden in het zuidoosten van het land. De
noordwestelijke wind is boven land zwak tot matig, kracht 3 of minder,
in het noordelijk kustgebied matig tot vrij krachtig, 4 of 5.

Zondag overdag is er vrij veel bewolking, het blijft zo goed als overal
droog. De middagtemperatuur loopt uiteen van 16 graden langs de kust tot
lokaal 20 graden in Zuid-Limburg. De wind is zwak, kracht 3 of minder en
komt overwegend uit richtingen tussen west en noord.