Dierengedrag En Vrouwen?

Ik heb van mensen, mannen en vrouwen uit verschillende achtergronden en culturen, de uitspraak, vrouwen zijn slangen gehoord! Wat bedoelen ze hier nu mee, en is dit een waardevol oordeel, aangezien zat vrouwen dit zelf ook beweren? Of juist onzin?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ze bedoelen er mee dat vrouwen listig zijn, zoals de slang in het paradijs Eva met een list overreedde om van de appel te eten.
En je zzult over de hele wereld wel vrouwen tegenkomen die die naam waarmaken.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het laatste deel van je vraag is juist: juist onzin.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zeggen mensen zoiets dan? verscheidene culturen religies en achtergronden! Wereldwijd broodje aapverhaal?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk dat is nou een mooi antwoord, ipv het gelijk als onzin te beschouwen! kan eruit opmaken dat mensen die deze stelling in nemen, het uit een enkele bron halen. En dat kwakkeloos aanvaarden! Goed antwoord Loenie, heb ik iets aan!
Het is maar hoe je het bekijkt. Ik wil in ieder geval niet geassocieerd worden met een slang!!

En eh....mannen zijn ezels???