Is er een website als Geenstijl maar dan links?

Is er iets vergelijkbaars, met humor dus, aan de linkerkant van het spectrum?

Ik kijk, ivm de balans, op zowel GS als DeJoop maar te vergelijken zijn ze niet.
Bij GS ligt de (rechtse)mening er meestal nogal dik bovenop en is duidelijk dat het om een mening gaat, bij DeJoop wordt het gebracht als de waarheid, de mening (als waarheid) dus van mensen die daar de stukken schrijven.

Ik mis ook de humor en zelfspot van GS.
Of gaat links en humor / zelfspot niet samen, dat lees je weer op GS, de linkse zuurheid laat geen humor toe. En het lijkt erop dat ze daar een punt hebben, of is linkse humor anders? Graag voorbeeld ervan dan.

( Ik vraag niets over voorkeur voor links of rechts, moet ieder zelf weten. Zelf heb ik wel een mening maar lees zowel links als rechts etc. )

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Antwoorden (2)

www.speld.nl

Toegevoegd na 1 minuut:
een en al humor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.geencommentaar.nl/
Wel wat 'grachtengordeldierderig' dan GeenStijl maar leuk voor het evenwicht. Humor vind je bij de Speld http://www.speld.nl/