Waar kan ik een objectieve site vinden met informatie over Occupy? Ik wil de standpunten voor en tegen weten om mijn eigen mening op te baseren.

Ik wil weten waarom het is gestart, maar ook waarom het slecht zou zijn want ik wil hier een betoog over schrijven. Is er zo'n site, of gewoon de informatie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het probleem van Occupy is dat er niet 1 Occupy is, met 1 standpunt. Maar iedereen heeft zijn eigen standpunten.

En dus is er ook overal wat anders te vinden, en alles is Occupy. Lastig dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Zo is het precies! Ze willen allemaal wat anders, maar ze zijn het er wel over eens, dat zo als het nu gaat, het helemaal fout is :-)
Vraag één is, bestaan er überhaupt objectieve sites. Wel zijn er sites die een betere reputatie hebben dan andere. Maar ook dan heb je verschillen. Zo zal de Volkskrant andere invalshoeken belangrijker vinden dan de Telegraaf.
Het beste is om gewoon meerdere sites te lezen en dan je eigen mening vormen. Er is nog een valkuil. Als er velen ergens voor zijn op internet, betekent dat niet dat dat overeenkomt met de publieke opinie. Immers vooral degenen die iets willen bereiken met hun site zullen aandacht aan een zaak besteden, terwijl degenen die het niet interesseert en degenen die voor de status quo zijn, zullen geen actie ondernemen.