Ik werkte ooit nauw samen met iemand ( man) die noch het een, noch het ander was. En het was ook geen pedofiel, voor alle duidelijkheid. Uiterlijk was het een beslist knappe ( wat doorgaans knap wordt gevonden) man. Mooi dik krulhaar, lang, slank, breed, perfect gebit in een mooi, regelmatig gezicht, heldere, wakkere ogen, beschaafde melodieuze stem, veerkrachtig loopje..helemaal niks mis mee.
Daarbij had hij naast een uitstekende baan (leraar hogeschool) kunstzinnige gaven. (schilderen/beeldhouwen)
In de pakweg 15 jaar dat we samenwerkten, heeft hij nooit iets van een relatie gehad. Ook daarvoor niet. Hij miste iets wat andere (knappe) mannen wel hadden, maar ik zou niet weten hoe ik het moet beschrijven. Wij (collega's) noemden hem altijd een uitgesproken ' het' . Hij bevestigde dat zelf ook en vertelde openlijk nooit te verlangen naar een seksuele (of andere) relatie. Ik geloofde dat ook echt.
Het leuke aan hem was, dat werkelijk iedereen dol op hem was. Hij had talloze ' vrienden' en bleef overal plakken en doorzakken zonder dat er sprake was van angst of jaloezie.
Misschien wat saai..maar ook lekker rustig. Voor iedereen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

aseksueel kan ook, komt niet veel voor maar kan wel degelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is inderdaad waar. Die mensen zijn zo geschapen, aangelegd dat ze totaal geen sexuele gevoelens hebben.
Er komen zoveel afwijkingen voor in de natuur, waarvan wij mensen deel uitmaken, dat dit ook kan voorkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar heb je google voor
Je kan biseksueel zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De mens is een seksueel wezen. Je zou wellicht een lage seksdrift kunnen hebben, maar het is er ergens wel...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook aseksueel, biseksueel, panseksueel of polyseksueel zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pluseen
Voor jonge kinderen is het normaal om helemaal geen sexueel gedrag te vertonen, hetero of anderszins.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Literair hoostandje deze vraag. Het antwoord voht uit nu.nl:"Brit is veroordeeld vanwege seks met hond"
Het antwoord is dus JA, de man is misschien geen hetero en geen homo, maar een diero
Vergelijkbaar met, met wat ze na de WO II zongen: 'het is geen man, het geen vrouw maar een landverader'