In welke land zijn wij Nederlanders het populairst?

En kijkt het meest tegen ons op.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

In Japan is Nederland populair.. het Nederland van de molens, tulpen en klompen.. Er is zelfs een Hollands dorpje nagebouwd in Japan.. En in de Keukenhof zijn ze altijd in grote aantallen aanwezig..

Toegevoegd na 3 minuten:
'Nagasaki Holland Village'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Uiteraard in Nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle junks in het buitenland (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk overal een beetje vanwege de coffeshops en de wallen wat niet strafbaar is. Daarna de koeien molens en kaas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij zijn (tijdelijk) populair in landen waar ze problemen hebben met wateroverlast, zoals destijds met de overstromingen in New Orleans, toen waren we daar heel populair.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nederland is in meerdere landen wel populair, maar als je het over de nederlanders zelf hebt dan steekt dat wel iets anders in elkaar.
Over het algemeen halen wij hollanders altijd de top 3 van meest irritante toeristen in het buitenland....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Absloluut in Zwitserland

omdat wij nederlanders ons zeer goed en enthousiast hebben gedragen tijdens het laatste ek

verder ook in noorwegen wij hebben iets met de bevolking daar