Tot nu toe zijn er op aarde 107,5 miljard mensen geboren. Dat heeft statisticus Peter Grünwald van het Centrum Wiskunde & Informatica op verzoek van het maandblad Quest berekend.
De huidige 6,7 miljard mensen zouden slechts 6 procent van alle mensen zijn die op de aarde hebben geleefd.

Quest riep de vraag ‘Hoeveel mensen zijn er ooit op aarde geboren?’ uit tot leukste vraag van 2008. De redactie van het blad vroeg Grünwald een nieuwe berekening te maken.

het antwoord is dus 6,7 miljard
.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

7miljard

Toegevoegd na 2 minuten:
per seconde komen er 3 mensen bij.

Toegevoegd na 2 minuten:
per seconde komen er 3 mensen bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zouden er inmiddels ruim 7 miljard moeten zijn.

De wereldbevolking is het totaal aantal mensen op aarde.:
Het U.S. Census Bureau schat de mondiale populatie januari 2009 op 6,79 miljard en volgens het CIA World Factbook zou de toename in 2007 ongeveer 77 miljoen zijn.
Elke dag komen er circa 200.000 mensen bij. Meer dan de helft van de huidige wereldbevolking leeft in het Verre Oosten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3 miljard leven 4 miljard overleven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
As of 30 April 2010, the human population of the world is estimated by the United States Census Bureau to be 6,817,900,000.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kan het niet weten..kheb ze nooit geteld ;D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ha als je googled dan vind je het antwoord wel ongeveer : maar ja buzzy wanneer ben je precies een mens? en geen dier?

Toegevoegd na 12 minuten:
of een insect of een plant?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de meeste mensen zullen zeggen 6 biljoen/miljard (weet ik niet meer????)