Zijn er restricties voor het reizen binnen de EU zone?

Vrij verkeer van personen,goederen en diensten hoe vrij is dat dan bij bijv. illegalen Roma enz.(binnen de EU.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja die zijn er zeker. Je moet de juiste papieren hebben.
Je mag vrij reizen maar alleen als je voor de EU papieren hebt (Een probvleem bij bv niewue buitenlandse studenten: Die mogen pas als ze hun MVV hebben ook buiten nederland komen. Anders lopen ze serieus risico opgepakt te worden)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, er zijn regels en restricties voor reizen binnen de EU.

Hier staan ze vermeld:
http://www.europa-nu.nl/id/vha4ok8ysjvq/reizen_in_de_europese_unie

:-)

Toegevoegd na 43 seconden:
Het verschilt ook nog eens heel erg per land.