4795 ongeveer. Ik heb alles uit de onderstaande bron gekopieerd en geplakt in Excel. Zo heeft Excel het voor mij uitgerekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 voor de moeite
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar... Tellen wegen, lanen, grachten, stegen en pleinen ook mee?
;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor michiel........creatieve manier om dit uit te zoeken! Hippo, als je zelf even naar de link kijkt, dan zie je dat -hof, - gracht, -steeg, -burg, -plein, -singel allemaal meetellen.
Zelfs die rare abstracte namen zoals Bolestein en Bombraak doen mee....:-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelfs de straten waar ik heb gewoond stonden er allemaal bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mesher: het was een grapje!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
best wel veel op zich