Op de Eiffeltoren staat een grote antenne.
Zonder deze antenne is de Eiffeltoren 317 meter hoog.
Tel je de antenne wél mee, dan is de Eiffeltoren 324 meter hoog. Maar dat hoort natuurlijk niet echt bij de Eiffeltoren dus dat moet je ook gewoon maar niet doen, oké?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha je was me net voor maar oké..+ voor jou
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bron mag er toch bij?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eiffeltoren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 thanx

Andere antwoorden (2)

Hij is 317,5472 meter hoog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Eiffeltoren is 317 meter hoog tot aan de top van de vlaggenstok, zonder de televisieantennes mee te rekenen. Met televisieantennes is de toren 324 meter hoog. Afhankelijk van de omgevingstemperatuur kan de toren enkele centimeters in hoogte veranderen door het uitzetten of inkrimpen van het metaal. De toren heeft vier poten; op verschillende niveaus bevinden zich platforms. De toren weegt 7300 ton (exclusief de fundering). Na zijn bouw was de Eiffeltoren 's werelds hoogste toren en hij is - afgezien van televisietorens - nog steeds de hoogste van Europa.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1