Waarop heb je je wel eens op verkeken?

Ik kan me nog herinneren dat toen ik 13 was ik voor het eerst iets op ebay kocht; een verjaardagscadeau voor mijn moeder wat echt nergens anders te kopen was. Nu hebben mijn ouders zich mij altijd op het hart gedrukt om voorzichtig te zijn op het internet, dus toen ik de optie kreeg om "onder rembours" te verzenden, heb ik dat maar gedaan. Wist ik veel dat dat 3x zo duur zou zijn dan het cadeautje...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is echt zo'n man-bijt-hond-vraag, waarbij toevallige voorbijgangers in de camera iets doms mogen zeggen:p

Het beste antwoord

Op 18 jr heb ik eens een Austin jeep 1948 gekocht met een RR (Rolls Royce motor ingebouwd) voor een luttele toenmalige 5000 BF of 25O FL . De jeep verbruikte 30 liter per 100 km. En het stuur stond rechts en het was dubbel ontkoppelen zoals bij vrachtwagens.De garagist heeft de jeep teruggenomen na een dag met de wijze woorden: bezin voor je begin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik heb me ooit eens verkeken op een setje vriendschapsringen. Je raadt het vast al; ik dacht dat de prijs voor twee ringen was...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben eens gaan wielrennen, naar Monschau op en neer in één dag vanuit Den Bosch ongeveer... En op de terugweg was ik in Roermond en toen dacht ik dat ik thuis was... Daar had ik me op verkeken... Dat duurde nog heel lang voordat ik thuis was... Het was ±380 kilometer, maar de laatste loodjes waren toch wel heel zwaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de vader - dochter relatie...

Maar begrijp nu al ruim 12 jaar wel, waarom ze hem in de wandelgangen 'Herr Dictator' noemen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de menselijke natuur. Sommige mensen zijn onvoorstelbaar veel slechter dan ik vroeger voor mogelijk hield.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb mij verkeken op het samen wonen. dit is de 3e en laatste keer dat ik het probeer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Drie keer scheepsrecht?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:D dat hoop ik voor hem hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:D