Is TOS een succes?

In Rotterdam lopen er jongeren met een ThuisOpStraat (rood) jasje/tshirt om hangjongeren aan te spreken, zodat zij niet op een plek blijven staan en doorlopen.

Wordt hier goed op gereageerd en zijn er nu minder hangjongeren door TOS in Rotterdam?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja TOS is een groot succes in Rotterdam.
Er zijn minder hangjongeren (wel nog steeds teveel)
Maar ze doen ook veel andere goede dingen zoals de stoep ijsvrij maken.
Bomen en planten met de jeugd planten.
Onkruid tussen de tegels halen!
Een ploeg waar Rotterdam trots op kan zijn!