Moet de jongen per sé het meisje naar het gala vragen of kan het ook andersom

Ik ben een meisje en ik zou graag een jongen mee willen vragen naar een gala maar ik twijfel want is het raar als ik als meisje een jongen meevraag, moet de jongen het meisje niet vragen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Het is de eenentwintigste eeuw. Dus nee dat is helemaal niet gek. Je kan best een jongen vragen. Er zijn zelfs veel jongens die te verlegen het zelf te doen. Ze durven het niet en zijn bang dat je ze afwijst.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Anno 2014 niet hoor. Ik denk zelfs dat hij het wel zal waarderen als jij het initiatief neemt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Absoluut niet, dit zou de jongen moeten doen! Maar jij kunt hem wel wat hints geven natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoezo 'absoluut niet'? Dat was vroeger zo, maar volgens mij kan het tegenwoordig ook zeker andersom.