Zou men een relatie kunnen redden door de betrokkenen twee weken op een onbewoond eiland te plaatsen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je het bedoelt in de zin, helemaal zonder spullen of heel wijnig spullen.
Dan hebben ze elkaar nodig om te overleven.
Dat zal in het begin nog wel wat gesteggel geven, maar als je maar honger genoeg hebt, dan sluit je wel vrede met elaar, om te overleven, en goed samen te werken.
Maar dat wil niet zeggen, dat als ze dan weer op de bewoonde wereld zijn, het nog steeds goed met elkaar kunnen vinden, maar meschien heeft het wel gewerkt, dat kan ook, dat ligt aan het stel.
Het kan ook dat ze het niet overleven natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

ja en nee.
ja als ze op dat eiland eindelijk eens echt een goed gesprek beginnen, en er achter komen wat er eigenlijk mis ging,
en door het praten komen ze weer bij elkaar en gaan elkaar begrijpen.

of nee, als ze echt niet meer samen kunnen zijn en zich dood ergeren aan elkaar, dan krijgen ze alleen maar meer ruzie
14 jaar geleden
nee, grote kans dat het weer goed lijkt te gaan, even grote kans dat ze elkaar afmaken. Uiteindelijk, als het wel goed leek te gaan, gaat het alsnog mis. Een goede relatie betekend hard werken, altijd meer geven dan nemen, verantwoording afleggen, en als je geluk hebt krijg je er heel veel liefde en plezier voor terug. Als je dat om de een of andere reden niet voor de ander overhebt, veranderd een eiland daar niets aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar is haast niet op te antwoorden, voor het ene stel zal dit werken de andere zullen elkaar na een dag al niet meer willen zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien wel, maar met een beetje pech eten ze elkaar op!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat de kansen om de relatie te redden fifty/fifty zijn. Oftewel het kan vriezen of dooien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou kunnen helpen,maar de kans dt er na 14 dagen nog maar 1 persoon opgehaald hoeft te worden,is natuurlijk levensgroot aanwezig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan, dan houden ze het tenminste nog twee weken samen uit...