je mag tegenwoordig vanaf je 15de al baantjes hebben ,geen volledige werkweek .
een aantal uur in de week dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, uitzendbureaus hebben ook werk voor 17 jarigen. B.v. in de horeca of inpakwerk etc. Ook zijn er speciale studentenuitzendbureau's en bureau's voor vakantiewerk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meld je aan bij Randstad!

Toegevoegd na 42 seconden:
En kijk ff op www.studentenwerk.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zit als 17-jarige bij de Randstad. Het bevalt me goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zodra je mag werken zijn ze bij het uitzendbureau zelfs blij als je komt! En ja het mag ook nog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja het mag wel maar ik zou het persoonlijk niet doen want als je bij een uitzendbureau gaat werken verdien jeminder dan normaal want het uitzend bureau moet immers ook wat verdienen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor niks mis mee. Beter via een uitzendbureau werken. Dan gaan vakkenvullen bij een supermarkt ofzo.
Zelfs verdiend je meer.
Scuces.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uitzendbureaus schrijven je in vanaf je 16e, ja dus. Je mag vanaf je 15e werken, maar als 15-jarige mag je nog niet ingeschreven worden daar, heeft geloof ik te maken met het soort werk wat je mag doen.