Hoge Snelheids Trein tussen Antwerpen en Brussel. Mag tussen de steden pendelen met een (gewoon) abonnement?

M'n vraag is namelijk of men met een gewoon abonnement tussen Antwerpen en Brussel de HST of TGV op mag? Dient men hiervoor bij te betalen indien men dit wenst... (is toch algauw enkele minuten vlugger)

Zoals wel velen al opgemerkt hebben is men reeds een tijdje bezig met werken Langs de E19. Dit is namelijk voor de hoge-snelheids-trein tussen Antwerpen en Brussel. Naar mijn weten stopt deze trein in Antwerpen Centraal, Mechelen en Brussel zuid.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Met je gewoon abonnement mag de TGV of de HST niet op
fremar