Mbt bedankjes na een begrafenis, dienen de mensen die een condoleancebezoek hebben gestuurd ook een bedankje te krijgen?

Toegevoegd na 9 minuten:
Correctie; ik bedoel condoleancekaart!

12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
We hebben dat wel gedaan na het overlijden van mijn moeder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ga je iemand een kaartje sturen om te bedanken voor het sturen van een kaartje. Commercieel gezien wel goed voor de postbedrijven, maar ik vind het overdreven.
Uiteraard wel een kaartje naar diegenen die de begrafenis hebben bijgewoond.

Antwoorden (3)

Dat kan wel, maar dat wordt niet vaak gedaan. Bij het bruiloft is dat wel gebruikelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is natuurlijk niet verplicht, maar dit kun je wel doen. Een kaartje met: bedankt voor alle steun of iets in die trant zal zeker gewaardeerd worden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd mooi antwoord een +
Meestal wordt het gedaan als ze hun naam in het condeleanceboek hebben gezet.
Aan de hand van deze gegevens wordt ook het aantal kaarten gedrukt (met uiteraard een marge).