Ik hoor al een hele tijd geluiden van buiten komen, wat is het?!

Ik hoor al een hele lange tijd (al zeker wel een paar jaar) vreemde geluiden van buitenaf komen (vaak in nacht). Het klinkt dan alsof er in de verte een hele harde, grote straalmotor wordt opgestart, soms denk ik zelfs dat ik kleine trillingen erdoor voel. Ik woon in Amstelveen, en ik heb zelf ook al een beetje dingen opgezocht op het Internet, en er zijn wel degelijk andere mensen die dit ook horen en op hele andere plaatsen wonen!

Wat is dit toch?!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

Wat je waarschijnlijk hoort zijn de motoren van boten ( binnenvaartschepen) hier waar ik woon zijn die geluiden ook regelmatig te horen, zelf op grote afstand van de rivier.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zou kunnen, als de wind in jouw richting gaat.
Dat zijn de startende straalmotoren van de vliegtuigen op Schiphol. Ik woon in Buitenveldert en hoor ze ook altijd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dit geluid herken ik. vaak worden in de ochtend de motoren van vliegtuigen opgewarmt op hoge toeren. dan hoor je ook dit geluid. ik weet niet precies waar u woont, maar bij ons, is het geluid daarvan