Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik hoor al een hele tijd geluiden van buiten komen, wat is het?!

Ik hoor al een hele lange tijd (al zeker wel een paar jaar) vreemde geluiden van buitenaf komen (vaak in nacht). Het klinkt dan alsof er in de verte een hele harde, grote straalmotor wordt opgestart, soms denk ik zelfs dat ik kleine trillingen erdoor voel. Ik woon in Amstelveen, en ik heb zelf ook al een beetje dingen opgezocht op het Internet, en er zijn wel degelijk andere mensen die dit ook horen en op hele andere plaatsen wonen!

Wat is dit toch?!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Wat je waarschijnlijk hoort zijn de motoren van boten ( binnenvaartschepen) hier waar ik woon zijn die geluiden ook regelmatig te horen, zelf op grote afstand van de rivier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zou kunnen, als de wind in jouw richting gaat.
Dat zijn de startende straalmotoren van de vliegtuigen op Schiphol. Ik woon in Buitenveldert en hoor ze ook altijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dit geluid herken ik. vaak worden in de ochtend de motoren van vliegtuigen opgewarmt op hoge toeren. dan hoor je ook dit geluid. ik weet niet precies waar u woont, maar bij ons, is het geluid daarvan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding