Wie wint er op dit moment in Syrie?

Is er ergens informatie te vinden over de stand van zaken in Syrie? Overal kom je vreselijke beelden tegen maar is duidelijk wie aan de winnende hand is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Op dit moment is er voor de neutrale beschouwer nog geen sprake een winnaar.beide kampen zeggen dat ze aan de winnende hand zijn.het nieuws volgen, ook het buitenlandse nieuws meenemen.de geschiedenis zal uiteindelijk bepalen wie de winnaars zijn.het Syriesche volk is op dit moment de grote verliezer,maar zal zich straks aan de zijde van de winnaar scharen en zodoende ook tot de winnaars gaan behoren.