Ik woon in Antwerpen: Is er overal zoveel stress, drukte, verkeersagressie, arrogantie, chaos en vervelende mentaliteit van 'ikke eerst'..

Is er vb een groot verschil in mentaliteit, tijdsbeleving, .. als je Antwerpen vergelijkt met Limburg?

Weet jij het antwoord?

/2500

Alleen in grote steden merk je dat vaker omdat daar meer mensen zijn, dus de kans groter dat je daar iets van merkt. Maar ook al woon in je in een dorp of gehucht; er zullen altijd mensen zijn die denken dat zij de enige zijn die het druk hebben en proberen voor te dringen of agressief zijn in het verkeer. Voor mij een reden om in het bos te gaan wonen; nog minder mensen dan in het dorp, dus nog minder stress. Alleen de vogels maken ruzie om een vetbol of pindanetje :) Toegevoegd na 1 minuut: Maar ook daar kom ik soms mensen tegen die niet willen wijken op de bospad omdat zij vinden dat ik aan de kant moet.

Ga een tijdje in Amsterdam wonen. Dan ben je blij als je weer in Antwerpen bent. Je waant je van de hel in de hemel.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100