Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je de kolom "Top 5 deze week" verbergen?

Ik heb niet de behoefte om te zien hoe goed/ijverig andere wel niet zijn in het geven van antwoorden. Dus mods, waar zit dat knopje?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
592
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijstje motiveert tot onzinnige antwoorden.. Alleen om punten te scoren. En daar zit niemand op te wachten: Dus weg ermee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je je zo ergert aan anderen die meer punten hebben dan jij, zit je hier misschien niet goed... Het gaat niet om wie de meeste punten haalt, het is geen wedstrijdje! Dat lijstje laat alleen zien wie er erg actief zijn op de site, zo zie ik het!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja zou je het moeten zijn!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hele goeie vraag!
De punten kun je vooral opschroeven door zoveel mogelijk vragen te beantwoorden. Maar dat zegt alleen iets over de kwantiteit en totaal niks over de kwaliteit.

Sterker nog hoe meer kwantiteit, hoe slechter de kwaliteit waarschijnlijk. Het zou mooi zijn als het puntensysteem veranderd zou worden en meer kwaliteit zou tellen.

In de top5 zouden de mensen moeten staan met de meeste kwaliteit zowel in vragen als in antwoorden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Maak je browservenster smaller.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee die kun je niet verbergen helaas...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo helaas??
Beetje doorzichtig, vind je ook niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat jij dat niet kunt? dat is helaas... Voor mij niet hoor...
je kunt er ook een post-it overheen plakken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding