Wie heeft ervaring met stichting Weerwerk

Om ervaringen en kennis te delen. Vanwege de onduidelijke werkwijze van de stichting.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel je het ''uitzend buro ''in nijmegen?

Antwoorden (1)

Helaas heb ik zelf geen ervaring met stichting weerwerk. Wel weet ik dat de bekensten/grootsten in Groningen en Nijmegen zitten. De opzet vd stichting is om langdurig werklozen weer in het arbeidsproces te helpen.
Heb je zelf al eens contact opgenomen met de stichting en hen je vragen gesteld.
Het lijkt mij toch dat zij je meer duidelijkheid moeten kunnen geven over hun werkwijze.
Succes ermee.