Hoe zorg ik dat deze vrouw uit haar functie wordt gezet? (als pleegmoeder)

Toen mijn nu 19 jarige dochter op haar 13e in een pleeggezin heeft gewoond heeft ze vervelende dingen meegemaakt in dat gezin waar ze nu nog last van heeft. Voornamelijk de pleegmoeder heeft haar heel onredelijk behandeld. Hoe zorg ik ervoor dat deze vrouw niet meer verder kan met haar werk, want ze is echt heel slecht bezig, dit kan echt niet… Bij wat voor instanties kan ik aankloppen? Er is niet sprake van (lichamelijke) mishandeling waardoor ik echt niet weet wat nu te doen, anders had ik haar aangegeven bij kindermishandeling punt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als eerste raad ik u aan deze kwestie met uw huisarts te bespreken. Deze arts kan u de weg wijzen in wat u wel en niet moet doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar de instantie die destijds de pleegzorg regelden. Er is vast een teamleider die je te woord wil staan.