Ik heb zojuist een product gekocht op Bax-shop.nl en mijn vraag is of het morgen (op zondag) wordt geleverd?

Er staat namelijk: 'voor 22.00 besteld morgen in huis'. En morgen is het zondag. Worden mijn bestelling ook op zondag bezorgd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

meestal is dit het geval als je het op werkdagen bestelt,in het weekend word er over het algemeen een (werk)dag bij gerekend,tenslotte werkt tnt ook niet op zondag en zijn ze maandags ook niet echt vlot,dus ik zou het houden op dinsdag,ook kun je het vinden in de algemene levervoorwaarden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee. Want in de nadere informatie staat dat die kreet alleen van toepassing is op werkdagen. Op zondag wordt niet bezorgd.
Amadea
11 jaar geleden
PostNL bezorgt nooit op zondag, dus ik denk dat je maandag of dinsdag pakket krijg.