Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn echte luizenbaantje?

Welke baantjes worden goedbetaald met weinig inspanning?

Toegevoegd na 12 minuten:
Sorry, luizenbaantje moet zijn luizenbaantjes

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K
Antoni
14 jaar geleden
Ik denk dat een baantje waarin je bijna niets hoeft te doen, al snel zó saai wordt, dat je graag weer een andere functie wil hebben, waarbij je (veel) actiever moet zijn. Dan gaat je werkdag (of -nacht) ook sneller voorbij.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ambtenaar natuurlijk..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De derde - is van mij...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En toch vind ik hem goed...

Andere antwoorden (15)

Een baantje in de 2e kamer,alleen proberen wakker te blijven overdag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die van mij;-))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bankdirecteur... Die hoeft nooit zijn pak uit te doen hoor... (voor zijn werk dan...)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien kan je iets bij de GGD beginnen. Van daaruit worden luizenacties e.d. geregeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mijne! En je houdt zelfs tijd voor GV over... ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Profvoetballer!
Gezien het enorme salaris wat ze verdienen!

Toegevoegd na 6 minuten:
Van je hobby je werk maken is al geweldig, maar er dan ook nog eens (soms) zo ontzettend dik voor betaald worden. Ja, dat is echt een luizenbaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Directeur worden van de Staatsloterij, Postcoderloterij of Bankgiroloterij. Die verdienen bakken met geld en ik kan me niet voorstellen dat ze daar hard voor moeten werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
paleiswacht in Londen.... hele dag in zo'n wachthokje staan.
Flitser.... beetje luieren in je auto en de apparatuur het werk laten doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een echt luizenbaantje is:
Ik weet niet hoe het precies heet. Maar die vrouwen (soms mannen) die je kunt bellen voor telefoonseks. Je wel die van de nacht tv. "Haai ik ben Kelly, als je lekker *** bel me.
Is een echt luizenbaantje zolang het alleen om telefoonseks gaat. Bij een webcam is het anders. Heb ooit een keer een documentaire gezien die de achtergrond liet zien van de vrouwen met dit werk.
Terwijl ze aan het werk zijn kunnen ze alles doen wat ze willen. Zolang het maar weinig geluid maakt. Veel vrouwen doen hun bijna hele huishouden onder werktijd. En ook makkelijk de enige eisen voor de job. En prettige stem en een goed inbeeldingsvermogen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Luizenbaan= Directeur woningbouwcorporatie: 'Inspirerend' werk, amper verantwoording en..., een buitenproportionele beloning!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet super betaald maar haalbaar voor de meeste. Nachtbewaker. Ik heb wel eens jaren terug een moment geprobeerd om te chatten vond het niet zo. Maar goed het ging er om dat ik s'nacht een keer niet kon slapen en ging chatten en zat ook een nachtbewaker op de chat. Je moet alleen aanwezig zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ooit gewerkt in een sterke drank fabriek. Ik zat naast de lopende band en als er een fles om viel zette ik hem weer over eind anders liep de machine vast. Er vielen maximaal zo'n 20 flessen om per uur om. Dat was pas echt een eitje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ze alleen bestaan in de gedachten van iemand die dat beroep niet uitoefend.Het gras is altijd groener................
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zijn dat wel de beste banen, goedbetaald met weinig inspanning?
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed opgemerkt +1 , maar wat verstaat u dan onder een goed baan?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding