Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Had gisteren de film Fear and loathing in Las Vegas nog eens gezien,geweldig! Maar wordt LSD nog gebruikt,of was dat meer hip in de 70's?

Zoja,dan in welke vorm,heb er overigens in NL nog nooit van gehoord dat iemand LSD-gebruiker was/is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
451

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

jazeker wordt dit gebruikt in nederland,invloeibarevorm.
Kijken maar eens de afleverkingen van spuiten enslikken waarin ze meerdere drugsoorten gebruiken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of het nog wordt gebruikt zou ik je niet kunnen zeggen, maar wat betreft de vorm; vaak werd het verkocht als piepklein pillerje, als een speldenknop zo groot.
gebruikers hebben heel wat keren met hun neus in het hoogpolig tapijt gezeten als ze 'm hadden laten vallen.
de kleur gaf de soort aan; zo was purple haze een paars pilletje.
een enkele keer werd het ook wel gebruikt in de vorm van een piepklein postzegeltje wat met de lsd was doordrenkt.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zegeltjes worden nu nog het vaakst gebruikt, pilletjes vrijwel niet meer. Zegeltjes zijn makkelijker te 'ontwikkelen'.
Rieneke1
12 jaar geleden
bedankt voor de info, mijn laatste lsd ervaring ligt zo'n 35 jaar achter me ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, zo blijf je up-to-date;)
Ik was het plusje vergeten zie ik. Bij deze.
Rieneke1
12 jaar geleden
bedankt!
ja ja dat waren nog eens tijden ;)
ervaringen die ik toch niet gemist zou willen hebben.
maar voor nu; ik neem wel een pafke!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding