Is het makkelijk om als brabander opgenomen te worden in de Maastrichtse gemeenschap?

Ik wil er misschien gaan wonen omdat de omgeving wat mooier is. Sommige mensen zeggen dat Maastrichtenaren erg veel moeite hebben met buitenstaanders. Ik weet niet of dat waar is. Ervaringen zijn dus welkom, met name van Maastrichtenaren zelf!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Zal veel afhangen van hoe je je eigen verhoudt ten opzichte van de Maastrichtenaren.

Limburgers en met name Maastrichtenaren zijn een trots volk, pas je eigen aan aan hen en je hebt weinig problemen.