Wat is het veiligste land om in te wonen?

Met de minste kans op overval, miishandeling, andere criminele praktijken en verkeersongelukken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.visionofhumanity.org/gpi-data/#/2011/scor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij in de achtertuin gebeuren dergelijke dingen echt nooit. Dus met stip op 1.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
BIj mij in de achteruin wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, Noord-Drente he?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is al lange leed'n.

Antwoorden (4)

Volgens de Global Peace Index: Nieuw-Zeeland

http://www.divinecaroline.com/30/82437-world-s-ten-safest-countries-visit/3
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die staat op 'mijn' lijst op 2 ;)
In de link een lijst, met Ijsland op nummer 1 en Nederland op 25.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, plus!
Ik las in het school examen van vorrig jaar, dat dit Denemarken blijkt te zijn na onderzoek.
Dit is overigens ook het land waar de mensen het gelukkigst blijken te zijn.
Maar wat nog vreemder is, is dat dit land ook als nr2 op de lijst van land met de meeste zm-plegers staat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zm-plegers, wat zijn dat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is juist logisch. De ongelukkige mensen plegen ZM, de shiny happy people blijven over. Zoals het Zwitserse Grauzone in de vorige eeuw al zong: Die Traurigen werden geschlachtet,
die Welt wird lustig. Die Alten werden geschlachtet,
die Welt wird jung. Die Kranken werden geschlachtet,
die Welt wird gesund.
Volgens mij is dat luxemburg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik dacht zelf ook aan dit landje, je leest nooit negatief nieuws over Luxemburg. Dus krijg je van mij een +1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had het in een artikel gelezen .. een maand of twee geleden.. maar hoe betrouwbaar die artikels zijn.... dat weet ik niet..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Enige onderbouwing is wel wenselijk. Een link naar het artikel bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik betwijfel dan of mensen perzisch kunnen lezen.. maar ik zal even achter dat link aan gaan. mocht ik het artikel vinden zal ik het als bron aanduiden!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beter dan niets. Er zijn vast wel een of meerdere mensen die Perzisch spreken en kunnen lezen. En er is altijd nog Google Translate, waarmee je de hoofdlijnen wel kunt ontdekken.