Is er een politicus die ooit zelf de gevolgen van zijn / haar beleid ondervonden heeft?

Ik bedoel dan schade aan huis door bouwwerkzaamheden, een nieuwe spoorlijn pal naast zijn / haar deur, afbraak woning door onteigening, overlast door nieuw jongerencentrum, drugsoverlast door verplaatsen van de overlast van de enen naar de andere plek etc. etc.

Ik heb namelijk het idee dat ze allemaal precies op de juiste plek wonen, daar waar dus nooit iets gebeurd. Rara hoe kan dat nou.....

Of bijv. een politicus die nu helemaal dement ergens ligt te vegeteren, alleen in een bed en maar 1x per week wat gewassen (gedept) wordt en wel drie maal daags onder de dope gespoten wordt om hem / haar in deze vergeterende toestand te houden.

Ik wil wel eens wat namen weten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt wel alsof je politici het licht in de ogen niet gunt. Ze wonen allemaal op de juiste plek, daar waar nooit iets gebeurT is behalve een gekke toch ook een suggestieve opmerking?
Wat ga je trouwens met die namen doen, Fortuin komt er dan gemakkelijk van af!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als Maria v/d Hoeven doodleuk stelt dat co2 opslag onder Barendrecht (meen ik) absoluut veilig is dan heb ik mijn twijfels. Ik vertrouw dat mens niet nee. Achteraf als het fout gaat is namelijk niemand persoonlijk verantwoordelijk, en dat weten ze. Zie bijv. die Groen Links juf die die gifboot vanuit Amsterdam naar Afrika liet varen. Die juf zit er nu nog en heeft 75 doden op haar geweten. Maar dat wil zij niet weten. Groen Links trouwens ook niet. De schuld ligt volgens hen alleen bij het bedrijf. En dat is niet zo want iedereen wist dat die boot stonk en iedereen wist dat ze in Afrika dat gif niet gingen verwerken tot kunstmest of appelmoes.

Het beste antwoord

De maker van de Gatsometer, wordt regelmatig op de bon geslingerd, dat weet ik dan weer wel...

En dat zal echt wel ook bij politici gebeuren, die zichzelf in de voet schieten...

Namen vraag je... Ik kan alleen dit zeggen: Elke politicus is een goede totdat het tegendeel bewezen wordt...

Maar het is zeker verdacht dat het toevallig nooit zo is dat ze getroffen worden en ik weet HEEL zeker dat de Betuwelijn niet door de tuin van enige landelijke politicus loopt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Alle politici ervaren dagelijks de consequenties van hun beleid. Zij wonen en werken gewoon in Nederland en moeten zich gewoon aan de wet houden. Zij zullen ook te maken krijgen met de verhoogde AOW leeftijd, kilometerheffing enzovoort.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pim Fortuyn vind ik wel een aardig voorbeeld...