Welke problemen zijn er nog in de wereld, in gelijk welk land?

En 't mogen gerust detailproblemen zijn, liefst zelfs. Dan bedoel ik bijvoorbeeld zoals in België de reacties op hoogbegaafden op de werkvloer.

Toegevoegd na 8 minuten:
Of de censuur en de onderdrukking in China.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (8)

Geen noaberschap,geen begrip.Geen body language.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het probleem van mens zijn... Daar lijdt bijna ieder mens onder, symptomen zijn denken, overtuigingen, emoties, doelen, stress, ziekten en ga zo maar door...

Daar lijdt iedereen wel aan...

Toegevoegd na 4 uur:
...en ongelukkig voelen... dat lijkt een zeer groot probleem te zijn... men doet tegenwoordig van-alles-en-nog-wat om maar een beetje gelukkiger te worden... en dan blijkt: niets helpt... 't is echt een probleem van wereldformaat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Welnee! Helemaal geen last van!
Naomi in Kenia heeft honger.
En haar buurmeisje ook.
itsme
14 jaar geleden
Vergeet ook niet de economische crisis. De meeste problemen waar de wereld mee kapt hebben geld nodig om opgelost te worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tekort: 1.taal, 2.teken, 3.geld, 4.ruimte, 5.rust, 6.duisternis

1. een beperkte taal is slecht spreken
2. tekens maken veel duidelijk
3. te weinig geld maakt het leven moeilijk
4. te weinig ruimte is weinig prive
5. te weinig rust is altijd opgeschrikt
6. te weinig duisternis lijkt op nr5
maar kan ook ongezond zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We geven te veel om de mening van anderen. We worden als het ware opgetild door de maatschappij in plaats van op onze eigen benen te staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oorlog, geweld, anderen doelbewust kwaad doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mensheid an sich is al een groot genoeg probleem voor moedertje aarde... ;-)