Zouden de familie van ons koninklijk huis wel eens zelf tegen hun eigen protocol ingaan? Het blijven mensen immers.

In het openbaar zullen ze het niet snel doen. Maar prive. W. Alexander zal ook wel es een wedstrijd van oranje thuis kijken. En bij een gemiste kans ????? schreeuwen. Of zou hij echt rustig zeggen....jammer

12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thuis in het eigen gezin zal er weinig protocol zijn om tegenin te gaan. WA zal ook heus wel eens flink uitvallen als de prinsesjes vervelend zijn en inderdaad: waarom niet schreeuwend op de bank als hij ook al juichend op de tribune te vinden is? Daar schreeuwen is not done maar thuis IS er dus weinig protocol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk van wel! daarom is onze Koningin ook zon geweldig mens!

Antwoorden (4)

Hij wordt regelmatig juichend op tribunes gefilmd, waarom zou hij dat in voorkomende gevallen thuis niet doen?
Blijft een beetje speculeren natuurlijk: ik schreeuw nooit bij gemiste kansen, ook niet prive thuis op de bank :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ben je geen echte fan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je hebt introverte trekjes.. Onzin om te zeggen dat je geen fan bent als je niet schreeuwt bij een gemiste kans.
Ik kan me niet voorstellen dat de leden van het koninklijke huis zich altijd netjes aan hun protocollen houden. Als je deze protocollen moet volgen, dan moet je een erg saai leven hebben, en een mensenleven is alles behalve saai.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou ie na de seks zeggen: 'mijn gerespecteerde echtgenote, deze vleselijke gemeenschap beviel mij zeer aangenaam' :D:D:D
jacob46
12 jaar geleden
Jij komt al aardig in de richting, met wat ik bedoel, ddw4. Of iets in hem opkomt , in de trant van...donders max...wat zie je er lekker geil uit vanavond
Een protocol is een gedragsovereenkomst, meestal in de vorm van een aantal uit te voeren stappen.

Aan een vorstelijk hof zijn er geschreven en ongeschreven regels die vaststellen wat er gezegd, gedaan en gedragen wordt. Deze gedragsregels worden het ceremonieel protocol of hofceremonieel genoemd.

Als mensen van de koninklijke familie gewoon met het gezin thuis zijn, in een privesituatie dan is er dus geen sprake van "een vorstelijk hof", en dus geen sprake van
protocollen.

Net zoals in normale gezinnen zijn er misschien wel gedragsregels, zoals geen winden laten tijdens het eten.
Maar die mensen gaan wel gewoon poepen en liggen te luieren op de bank en roepen daar wat ze zelf willen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb op wacht gestaan bij het paleis Huis ten Bosch in Den Haag. Ooit kwam 1 van de prinsen met zijn Porsche de binnenplaats op rijden in een periode dat het sneeuwde. Hij maakte een aantal donuts en gaf flink gas. Ik kan je zeggen dat moeders niet blij was want die hoorde wij als op wacht staande hard vanuit de deuropening schreeuwen dat hij moest stoppen. Waar gebeurd.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus ja, ze laten zich zeker gaan. Het blijven immers mensen.