De rook trekt in je kleren en haar, en als je zeer veel en vaak rookt zelfs in je huid. Door het roken vermindert je reukvermogen, dus zelf merk je het minder.
12 jaar geleden
Naar mijn ervaring ruik je precies wie wel of niet rookt. Die geur gaat in je kleding en in je haar zitten. Als iemand dicht bij je staat ruik je dat altijd. Parfum zou de geur wellicht verminderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Dan stink je naar parfum met sigarettenwalm erdoorheen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of buiten roken.
Ritsuka
12 jaar geleden
Dat helpt ook niet, op het werk merk ik gelijk wanneer de rokende collega's weer binnen komen, eerst groepje mensen, gevolgd door een dikke walm.
Rook is allemaal piepkleine deeltjes roet en as. Zo klein dat ze vooral in de stof van je kleren nestelen. Totdat je je kleren wast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De lucht van het roken gaat aan je handen ( vingers) zitten, in je haar en kleren. Voor iemand die niet rookt soms een irritante geur. Het is een sterke lucht die sowieso pas na wassen van de handen, haren en kleren vermindert of verdwijnt , tenzij je weer gaat roken.

Toegevoegd na 25 minuten:
Voor ik het vergeet, je mond ... daar waar de rook naar binnen gaat, je adem etc etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen ik zelf nog rookte..zo'n veertien jaar geleden, zette ik altijd 's avonds de asbak buiten omdat ik vond dat dat ding de ochtend daarop een vreselijke stank verspreidde.

Dezelfde smerige geur omgeeft de roker feitelijk altijd, merkte ik al gauw nadat ik met roken gestopt was.

Je bent dan als het ware een wandelende rookwolk. Wellicht moet ik zelfs zeggen..een wandelende beerput van nicotine, teer enz.

Dat komt omdat de geur letterlijk overal op en in je zit. Je kleding, je huid, je haar, je longen..dus je adem, vooral ook je handen.

Pas nadat je één tot twee maanden niet gerookt hebt, is je lichaam zo ver gereinigd dat het nog nauwelijks die kwalijke geur verspreidt.

Groet,

Ton