Komt er meer criminaliteit in Nederland door faillisementen autodealers?

Het is algemeen bekend dat crimineel geld het goed deed in de autohandels, lekkere snelle handel en er gaat aardig wat cash in rond. Als autohandels nationaal achter elkaar failliet gaan waar moeten criminelen dan met hun geld en activiteiten naar toe. Verhard dit de criminaliteit in Nederland?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zijn 75 autodealers failliet op een totaal van enkele honderden autodealers. Het geld dat rond werd gepompt blijft toch wel rond gepompt worden. Daarbij komt dat criminelen sneller leren dan dat de politie en justitie acties bedenken om crimineel geld aan te pakken...

Er vind door het schrikbarende aantal faillisementen bij de autodealers gewoon een selectie plaats. Want te veel is nooit goed...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je met het eerste stuk gelijk hebt, dan heb je dat ook in je tweede stuk van je vraag... Dan ligt dat er eigenlijk dik bovenop dat het zo is...

Maar ik kan het noch bevestigen, noch ontkennen... We houden onze ogen open...