Wat is een objectief ‘goed’ antwoord ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let maar eens op de politici in het journaal... die noemen alleen feiten en geven hun mening er praktisch niet over. Bronnen:
- TV

Antwoorden (1)

Dat is een antwoord waarin niet een mening wordt verkondigd, maar wat op feiten gebaseerde controleerbare informatie verstrekt.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Geen speld tussen te krijgen (ik tenminste)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Goed antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat dan als het een antwoord is zonder feiten maar met een mening zodat de vraagsteller zelf verder kan met het vormen van het antwoord? Er worden regelmatig vragen gesteld over subjectieve zaken.....
Ik denk dat naast uiteraard jouw definitie er nog ruimte is voor dat deel dus deels eens met je maar met die aanvulling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ervan uitgaande dat het woord "objectief" in dit geval niet gaat over de vraag maar over het antwoord op meta-niveau...;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar niet van alle zaken is op 'feiten' (wat zijn dat eigenlijk, wanneer is iets een 'feit'?) gebaseerde informatie aanwezig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat zei ik dus ook al...;-)